Jag tycker det generellt är lättare att hitta dåliga sidor hos mig själv än bra. Men något kan jag säkert skrapa ihop. 

Till exempel tycker jag att jag är sjukt bra på att leda grupper. Jag älskar att planera och strukturera upp allting som sker, även för andra. Det är nog det som är den bästa egenskapen jag har för mitt framtida läraryrke. Jag tycker även att jag är bra på att delegera och att se till att alla kommer överrens. Dessutom brukar jag alltid vara personen som alla vänder sig till när det händer något jobbigt. Så. Rent generellt är jag bra på stt vara ledare. 

Med det sagt är jag emellanåt extremt dålig på att inte vara ledare utan att "jobba" under någon annan. Vilket ju är väldigt illa i vissa sammanhang. Tur att jag ska bli lärare ändå. 

Jaja. Det var ju inte det som detta skulle handla om. 



Kommentera

Publiceras ej