Det är ju snarare lunchtid. Godlunch typ? 

Dagen idag har börjat sådär. Gjorde ju en tenta för ett par veckor sen och har fortfarande inte fått resultatet. Men imorse fick jag ett mail med anmälan till omtenta. Vet fortfarande inte om jag ska göra om den eller inte. Sjukt jobbigt och ger mig ångest. 

Jaja. Inte så mycket att göra mer än att plugga om isåfall. 

Idag har jag inga stora planer. Har fastnat i en period då jag inte orkar ge mig iväg och hänga med kompisar hur mycket som helst. Antar att det beror på mörkret och att jag är extremt trött. I helgen ska jag ändå göra en massa med vänner så det kvittar väl. 

Ska iallafall gå till gymmet och dammsuga lägenheten. Igårkväll fick jag ett ryck och började möblera om i hyllor och sortera allt möjligt. Så det landade damm överallt. Trots att jag tycker att jag är bra på att damma ofta. 

Jaja. Hoppas ni mår bra. Kram



Kommentera

Publiceras ej