Lucka 2: Ett av dina lyckligaste ögonblick i år.

Den här är galet svår. Har inte haft några sådär helt galna lyckliga ögonblick. Men generellt har jag varit lycklig detta året. Det har varit tråkigt rent skolmässigt eftersom det känns som stt jag snart borde vara klar men det ändå är lpngt kvar, det är det svåra med långa utbildningar. Alla som började samtidigt var liksom klara i somras. 

Det var ju definitivt inte det inlägget skulle handla om. Jag tror att några av mina lyckligaste var när vi var klara med hjärtslaget (jääättestor studenfest som jag anordnade) och allting gick så jäkla bra samt när jag hade min födelsedagsfest och alla mina bästa kompisar var på samma ställe. 

Sen var jag ju givetvis lycklig när jag låg på stranden i somras (mest för att jag jobbade hela tiden så det blev typ två gånger) och när jag har hängt med kompisar och sådär. Men det här året har känts så himla långt så det är svårt att säga när jag var speciellt lycklig. 






Kommentera

Publiceras ej