Hej igen! Long time no see. 

Jag vill verkligen blogga för det motiverar mig till att göra vad jag ska. Dessutom så är det kul att ha till minnen senare. Men när det blir för mycket i skolan, som det blev innan jul, är det svårt. Men jag ska försöka. 

Idag städar jag och försöker röja undan allt som inte blev gjort under ledigheten. Ska även gå en lång promenad, trots att det är så jävla kallt. 

Jul och nyår var mysigt. Vi var nästan två veckor nere i skåne hos min familj över julen och bara tog det lugnt, shoppade lite på mellandagsrean men hängde mest med släkt. På nyår hade vi parmiddag (så vuxet ord) med Rebecca och Emma. Också sjukt mysigt. Trots att det inte blev varken alkohol eller sent på nyår så var jag galet trött igår och sov nästan hela dagen. 

Skolan drar inte igång på riktigt igen på ett tag men det är mycket att plugga ändå trots att jag är "ledig". 

Hoppas ni har det bra så hörs vi senare. 

Middag med familjen. Klassisk parbild. 


Katt och lillebror var trötta. 

Fick världens bästa julklapp med alla filmer från barndomen.  

Kommentera

Publiceras ej